Billboard i oglašavanje na javnim površinama

Billboard i oglašavanje na javnim površinama

Mobilnost stanovništva je u konstantnom porastu, stoga Vam dobro osmišljena kampanja vanjskog oglašavanja može pomoći u prenošenju poruke do krajnjeg potrošača.

Billborad oglasi tradicionalan su "out-of-home" format. Međutim, zadnjih nekoliko godina došlo je do značajnog rasta u digitalnom "out-of-home" oglašavanju (DOOH). KG Media nudi svojim klijentima sve mogućnosti “out-of-home” oglašavanja.

Naša ponuda billboard kampanja

Billboard kampanje koristimo kada želimo postići veliku teritorijalnu pokrivenost, u periodu od minimalno 14 dana. Dostupnost povoljnih LCD panela s ugrađenim media playerima otvorila je nove mogućnosti dodavanja video i interaktivnih poruka. Upravo takvi zasloni omogućavaju potrošačima dostupnost dodatnih relevantnih informacija neposredno u trenutku odluke o kupnji proizvoda/usluga.

KG media u ovom novom segmentu oglašavanja nudi Vam sljedeće:

City light -  osvjetljene oglasne površine postavljaju se na urbanim djelovima gradova kao npr. na ulicama, trgovačkim centrima, na stanicama javnih prijevoza. Kao i kod billboard kampanja city light kampanje postavljaju se za period od minimalno 14 dana.

"Wallspaces" na zgradama dostupni su u raznim neobičnim oblicima i veličinama. Takvi billboard formati vidljivi su iz velikih udaljenosti i pružaju golem utjecaj u velikim metropolitanskim područjima.

Mobilni plakati nude veliku fleksibilnost za oglašivače. Takvi oglasi mogu ciljati određene rute, događaje ili se mogu koristiti kako bi se postigla željena zasićenost tržišta.

DOOH se odnosi na dinamičnu medijsku distribuciju diljem prostorno temeljene mreže u kafićima, barovima, restoranima, fitness klubovima, fakultetima, javnim prostorima itd. DOOH mreža obično se sastoji od adresiranih zaslona, kioska, info-pultova...

Ostale mogućnosti “out-of-home” oglašavanja
KG media nudi Vam i sve ostale mogućnosti “out-of-home” oglašavanja.

Oglašavanje na vozilima obuhvaća oglase postavljene na prijevozna sredstva: autobuse, kamione, taksije, te ujedno i oglašavanja na frekventnim lokacijama kao što su taksi i autobusna stajališta. Oglašavanje u zračnim lukama također spada u takvu vrstu oglašavanja.

Ostale vrste klasičnog "out-of-home" oglašavanja podrazumijeva:
  • distribucija flyer-a na okupljanjima, ispred trgovačkih centara...
  • oglašavanje u kino dvoranama prije početka prikazivanja projekcije
  • oglašavanje u trgovačkim centrima putem distribuiranja brošura, letaka na info-pultovima itd.

Kontaktirajte nas